آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

کمتر کسی را می توان یافت که سری فیلم ها و حتی بازی های هیتمن را به یاد نداشته باشد. هیتمن کمیک داستانی یک مرد مبارز می باشد که که داستان های متفاوتی را رقم می زند. شاید شما نیز از طرفداران این شخصیت باشید. اگر چنین است توصیه می کنیم به هیچ وجه بازی Hitman: Sniper را از دست ندهید.

ویژگی ها:

  • بازی تیراندازی همه جانبه بر اساس جهان هیتمن
  • دارای بیش از 150 ماموریت بسیار هیجان انگیز و جذاب
  • کشف اسرار به عنوان قرارداد تکامل
  • رقابت در برابر دوستان خود و استفاده از لیدربورد ها
  • قابلیت پوشش دادن و مخفی کردن خود در مناطق مختلف
  • آنلاک کردن 13 اسلحه مخصوص تیراندازی با دوربین
  • قابلیت ارتقاء و افزایش دادن قدرت اسلحه ها

 نقد و بررسی بازی Hitman: Sniper

همانطور که از نام Hitman: Sniper نیز پیداست، شما با یک بازی تک تیراندازی مواجه هستید که شخصیت تیرانداز این بازی را خود Hitman ایفا کرده است. در بازی هیتمن اسنایپر بر روی پشت بام خانه ها و مکان های مختلف جای گیری خواهید و باید بازی را برای پیش بردن ماموریت های متفاوتی که برایتان در نظر گرفته شده است، انجام دهید. ماموریت های شما شامل کشتن افرادی می شود که پیش از آغاز شدن آن ماموریت، به شما نشان داده می شوند و شما باید بتوانید با استفاده از تفنگ مخصوص خود، از فاصله ای نسبتا دور هدف را از پا در بیاورید.

کشتن شخص دیگری، به جای آن شخصی که برایتان در نظر گرفته شده است می تواند سبب اتمام آن ماموریت شود تا شما دوباره آن مرحله را از ابتدا آغاز کنید. در بسیاری از ماموریت ها نیز شما باید بتوانید در مدت زمانی که برایتان در نظر گرفته شده است محدوده ای که تعیین شده را پاکسازی کنید. این کار با کشتن تمام افرادی که در همین محدوده قرار دارند، انجام می شود.

بازی در مکان های متفاوتی انجام می شود و در طی بازی شاهد محیط های متفاوتی خواهید بود. هدف های شما هر کدام در مکان هایی متفاوت قرار گرفته اند و همین موضوع هیجان بازی را دو چندان می کند، چرا که لازم نیست با تجربه محیط هایی مشابه، محیطی تکراری را تجربه کنید. هدف های شما دارای ظاهرهای متفاوتی نیز می باشند و در هر ماموریت به شما افرادی متفاوت نشان داده خواهند شد که باید تلاش کنید آنها را نابود کنید.

یکی از اصلی ترین قسمت های بازی های سبک تک تیراندازی را اسلحه هایی که در آن وجود دارد تشکیل می دهد. در بازی هیتمن اسنایپر نیز بر روی همین موضوع دقت بسیار زیادی شده است. در این بازی اندروید، شاهد اسلحه هایی بسیار عالی و قدرتمند خواهید بود. اسلحه هایی که با طراحی بی نظیر خود حس یک تک تیرانداز را به شما الغا خواهند کرد. به صورت کلی 13 اسلحه در بازی قابل انتخاب است. اسلحه هایی که به طبع بر روی آنها دوربین هایی قوی قرار گرفته است.

شما می توانید با استفاده از کلید Zoom که در بازی قرار داده شده است دوربین اسلحه را زوم کنید و بر روی هدف خود تمرکز کنید. همین 13 اسلحه به دفعات متعدد قابلیت ارتقاء دارند و شما می توانید با ارتقاء دادنشان قدرت آنها را افزایش دهید. تفاوت اصلی که در میان این 13 اسلحه وجود دارد، به قدرت دوربین، عدم لرزش و از همه مهم تر قدرت شلیک آنها بر می گردد. البته اسلحه ها تفاوت ظاهری هم دارند، اما اصلی ترین تفاوت میان آنها، همان سه موردی بود که ذکر کردیم.

در Hitman: Sniper ماموریت های متفاوتی برایتان در نظر گرفته شده است که باید بتوانید تمام آنها را با موفقیت انجام دهید. قابلیت انجام دادن بازی با دوستان و رقابت کردن با آنها وجود دارد و به این ترتیب می توانید مهارت های خودتان را به چالش بکشید. بازی هیتمن اسنایپر دارای گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده می باشد. گیم پلی این بازی نیز بسیار اعتیادآور و زیبا طراحی شده است و به طور حتم گیم پلی بازی شما را شگفت زده خواهد کرد. کنترل کننده بازی به صورت بسیار روان و عالی طراحی شده است و به صورتی قرار گرفته است که شما دسترسی سریعی به آن داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به بازی های سبک اکشن و به ویژه تیراندازی هستید، توصیه میکنیم به هیچ وجه بازی هیتمن تک تیرانداز Hitman: Sniper را از دست ندهید.


دانلود نسخه معمولی - حجم: 20.07 مگابایت


دانلود نسخه مود شده - حجم: 20.19 مگابایت

دانلود فایل دیتا - حجم: 425.64 مگابایت


منبع:فارسروید



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • ۱۴۲ نمایش
  • erfan8127