آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها
ابدیت جدید کلش اف کلنز در راه است

پس از گذشت هفته ها سکوت سوپرسل در برابر وقایع آینده کلش اف کلنز ، لحظاتی قبل بالاخره این سکوت شکست و اطلاعیه ای رسمی درباره آنچه که باید در آینده کلش اف کلنز شاهد آن باشیم ، منتشر نمود!!

*** آپدیت دوم (30 بهمن ماه 1395) ***

ماه مارس ، زمان احتمالی برای آپدیت بعدی کلش!!

همانطور که میدانید در روزهای گذشته حرف هایی مبنی بر چگونگی کلش اف کلنز در آپدیت بعدی توسط کارمندان سوپرسل منتشر شد که البته تا حدی امیدوار کننده بود. اما حتما این سوال برای شما نیز پیش آمده که زمان بعدی آپدیت کلش اف کلنز چه موقع خواهد بود؟ آیا قبل از فروردین ماه و تعطیلات عید نوروز نیز آپدیتی منتشر خواهد شد؟!

طبق پیش بینی های چند سایت انگلیسی زبان و همینطور نگاهی به گذشته برنامه های سوپرسل برای آپدیت های ماهانه اش ، میتوان امیدوار بود که این تاریخ زمانی بین اواخر ماه فوریه تا اواسط ماه مارس باشد!!

ولی این همه ی ماجرا نیست و همانطور که پیش از این نیز در کانال ایرانکلش اطلاع رسانی نموده بودیم ، توییتر کلش رویال در هفته های گذشته زمان احتمالی آپدیت کلش رویال را نیز ماه مارس تخمین زده است و از آنجایی که سوپرسل معمولا به صورت جمعی برای تمامی بازی هایش آپدیت منتشر میکند ، بنابراین این حرف بر احتمال انتشار آپدیت در ماه مارس می افزاید!!

photo_2017-02-18_19-51-42

اما جالب است بدانید که آپدیت های مارس و ژانویه بزرگترین آپدیت های کلش اف کلنز محسوب میشوند و سوپرسل معمولا در این دو آپدیت تغییرات گسترده ای در بازی مانند نیروهای جدید ، لول های جدید و همینطور بالانس گیم پلی جدید در بازی اعمال میکند.

آینده رویدادهای کلش اف کلنز در آپدیت بعدی؟!

در گذشته لیستی از رویدادهای لو رفته کلش اف کلنز  از سورس بازی ، منتشر نمودیم که تمامی به حقیقت پیوست و یکی پس از دیگری در حال اجراست!!

لازم به ذکر است که بسیاری از رویدادهای بازی(مانند رویداد ولنتاین) ، در سورس بازی موجود نیست و تنها برخی از رویدادهای از قبل پیش بینی شده سوپرسل در آن قرار داده شده و مابقی آن به تدریج به سرورهای بازی افزوده میشود که قابل دسترس ما نیست!!

اما شاید تاکنون این سوال برایتان ایجاد شده باشد که براستی چه آینده ای در انتظار این رویدادهاست و سوپرسل چه برنامه هایی برای آن دارد؟!

در جواب به این سوال باید بگوییم که این تنها سوال شما نیست و در هفته های گذشته ، کاربران فروم کلش نیز این سوال را از مدیران فروم نموده اند که در مقابل با پاسخ این چنینی انوشکا (مدیر ارشد فروم سوپرسل) مواجه شدند :

events-february-update

ترجمه پاسخ انوشکا درباره آینده رویدادهای کلش
درحال حاضر برنامه ما ، رویدادهایی برای تمامی نیروها و اسپل هاست. اما درحال برنامه ریزی برای رویدادهای ترکیبی بیشتری نیز هستیم که خوشبختانه این موضوع چیزی است که میتوانیم در آینده ای بسیار نزدیک شاهد آن باشیم.

با توجه به سخنان انوشکا ، تقریبا میتوان با اطمینان گفت که زمان انتشار آپدیت بعدی کلش ، تقریبا رویداد تمامی نیروها و اسپل های بازی را تجربه خواهیم نمود و از آپدیت جدید ، شاهد رویدادهایی ترکیبی خواهیم بود که برای قوی تر نمودن و ایجاد محبوبیت یک یا چند استراتژی بکار خواهند رفت!!

در واقع میتوان گفت که سوپرسل با اینکار خود قصد دارد تا استراتژیهایی که پس از مدتی تضعیف میشوند را دوباره برای کاربران قوی جلوه دهد تا بتواند جلوی قدرت گرفتن انحصاری یک استراتژی را گرفته و تعادل بازی حفظ کند؛ البته لازم به ذکر است که این موضوع(رویدادهای ترکیبی) هم اکنون به بازی دیگر سوپرسل یعنی بوم بیچ افزوده شده است و بنظر میرسد سوپرسل درحال تست این موضوع بر روی بازی دیگر خود است!!

آپدیت جدید کلش اف کلنز در راه است!!

گرچه تاکنون خبری درباره تاریخ شروع پیشنمایش ها و یا انتشار آپدیت بعدی کلش اف کلنز  منتشر نشده است ، اما اطلاعیه ایه که لحظاتی قبل منتشر شد ، حاکی از نزدیک بودن این واقعه میباشد ؛ چراکه معمولا سوپرسل تنها قبل از انتشار آپدیت های خود است به جواب برخی از پرسش های کاربران درباره آپدیت های بعدی میپردازد!!

پرسش و پاسخ سوپرسل با کاربران!!

سوپرسل در آخرین اقدام خود ، دست به اجرای نوعی پرسش و پاسخ در بین کاربران و برنامه نویسان کلش اف کلنز نموده است که بر طبق آن بیشترین سوالات کاربران درباره آپدیت های بعدی کلش ، توسط برنامه نویسان پاسخ داده شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت!!

حال و پس از گذشت یک هفته از طرح این پرسش و پاسخ ، جواب برنامه نویسان بازی منتشر گردیده است که با توجه به کلیت آنها میتوان گفت سوپرسل همچنان تمرکز خود را بر روی عادلانه تر نمودن بازی گذاشته است :

* آیا در آینده شانسی برای افزوده شدن چیزی همانند صندوقچه کلن در کلش رویال به کلش اف کلنز وجود خواهد داشت؟ برنامه های آینده سوپرسل برای رویدادها چیست؟!

همانطور که در پاسخ های قبلی نیز گفتیم ، درحال حاضر تنها قصد اجرای رویدادهای تکی برای کلش اف کلنز داریم ولی صدالبته که برای رویدادهای ترکیبی نیز برنامه هایی داریم که خوشبختابه در آینده ای بسیار نزدیک شاهد آنها خواهیم بود. اما درباره صندوقچه کلن باید گفت که دقیقا چنین برنامه ای نخواهیم داشت اما درباره ایجاد چنین قابلیتی در رویدادهای آینده حرف هایی زده شده است. البته این چیزی نیست که درحال حاضر ما درحال کار بر روی آن هستیم چراکه درحال حاضر تمامی تمرکز خود را برای آماده کردن آپدیتی بسیار فوق العاده گذاشته ایم!!

* آیا قابلیتی برای کپی کردن یک بیس(مپ) به بازی افزوده خواهد شد؟!

این چیزی است که ما در گذشته نیز درباره آن صحبت کرده بودیم ولی فعلا برای آن برنامه ای نداریم البته ما همیشه بر روی ایده های تازه فکر میکنیم اما هیچ زمان برای چیزهایی که ممکن است رخ ندهند قولی نمیدهیم!!

* آیا امکانی برای کاهش مدت زمان بازسازی هیروها بمنظور هماهنگ نمودن آنها با زمان آماده سازی نیروها در آینده وجود خواهد داشت؟!

تا جایی که به یاد می آوریم ، مدت زمان بازسازی هیروها در آپدیت می 2016 مقدار کمی کاهش یافت و از طرفی مدت زمان آماده سازی نیروها نیز طی آپدیت های اخیر کاهش های چشمگیری برای پایان دادن به این مشکلات داشته است ، بنابراین درحال حاضر برنامه ای بدین منظور نداریم.

* آیا سوپرسل به اکانت های مهندسی به چشم یک سبک بازی عادلانه و جوانمردانه نگاه مکیند؟!

آیا اکانت های مهندسی چیزی هستند که در آینده با آنها مقابله خواهیم نمود؟ اگر میخواستیم ، آیا باید تغییراتی در رابطه با آن ایجاد می نمودیم؟آیا کاربران قوانین سخت گیرانه مارا برای چگونگی آپگرید ساختمان خواهند پذیرفت؟ و اگر جواب آنها مثبت باشد ، بنابراین ما باید بالانسی در رابطه با این محدودیت ها ایجاد کنیم و یا اینکه از ابزارهایی برای کمک به آپگریدهای بازیکنان و مشخص کردن محدودیت های آنان استفاده نماییم؟

در برخی موارد حتی با ایجاد محدودیت نیز نمیتوان با بعضی اقدامات مقابله نمود. برای مثال ، به ایجاد یک نیرو ، اسپل ، دفاعی یا ساختمانی جدید در تان های های سطح پایین فکر کنید ؛ آپدیت های بالانس تنها شرایط را سخت تر خواهد نمود ، درواقع هرچقدر بالانس ها بیشتر باشد ، اجازه بیشتری به افراد برای شکستن این محدودیت ها میدهد!!

بدون محدودیت ها، ما چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟ این موضوع را به خاطر داشته باشید که تاکنون نیز کارهای زیادی بدون اعمال محدودیت انجام داده ایم؛ اما همانطور که در پرسش و پاسخ های قبلی نیز ذکر کردیم ، مجموعه کدهای بسیاری در پشت یک کلن وار قرار دارد که همواره در جستوجوی مپ های مهندسی شده هستند و طراحی شده اند تا سطح تقلب در بازی را تاحد امکان کاهش بدهند. البته لازم به ذکر است که این مورد همیشه برای بازیکنان قابل فهم نیست چراکه چینش کلی وار بر اساس قدرت و وزن دفاعی های دو طرف تنظیم میشود. در هر صورت ،تمامی اکانت ها همواره دارای قدرت تهاجمی بوده اند و پروسه تعیین حریف تمامی تلاش خود را برای چینشی عادلانه و متعارف هم در دفاع و هم در حمله میکند!! و البته لازم به ذکر است که ما همواره به تلاش خود برای بهبود روند کلن وار ادامه میدهیم!!

در حقیقت ، ما بدون اعمال محدودیت های چند جانبه نمیتوانیم بطور کامل با اینگونه اکانت ها مقابله و برخورد نماییم که البته این موضوع هم نیاز به مدت زمان بسیار زیادی برای برنامه نویسی درست در این زمینه دارد که بعد از آن شاید به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم و شاید هم نکنیم!! ولی در مقابل سعی میکنیم تا تمام تلاش خود را در راه ایجاد بازی عادلانه و خالی از هرگونه تقلب که توسط اکانت های مهندسی شده ایجاد شده اند ، به کار گیریم و در این راه هیچ زمان متوقف نخواهیم شد!!






منبع: ایران کلش


بازی از دسترس خارج شد




توضیحات : معمولا در برخی روزها بازی کلش اف کلنز برای برخی تغییرات نظیر تعمیرات سرور بازی،بهبود در بازی،انتشار آپدیت جدید از کلش اف کلنز و … بازی را از دسترس خارج میکند.معمولا کاربران با چنین پیامی روبرو میشوند:

بازی از دسترس خارج شد
از دسترس خارج شدن بازی کلش اف کلنز،بسته شدن بازی کلش اف کلنز،تعمیرات بازی کلش اف کلنز،ارور Server are under Maintenace

در برخی موارد پس از پایان این تعمیرات ، مقدار جم برای بوست کردن باراکز،قهرمان ها ،باراکز و لابراتورها کاهش می یابد.مثلاً بجای 10 جم برای بوست کردن یک ساختمان با 5 جم میتوانید اینکار را انجام دهید.

ایران کلش به محض آنکه بازی از دسترس خارج شود شما را مطلع میکند و دلیل آن را نیز برای شما منتشر خواهد کرد.پس همیشه این صفحه را BookMark داشته باشید







منبع:ایران کلش

خب همانطور که میدانید تنها چند روز تا شروع سال نو چینی باقی است و لحظاتی قبل بلاگ رسمی کلش رویال چین در پی اطلاعیه ای از سوپرایزهای سوپرسل برای این روز خبر داد!! اما این همه ماجرا نیست و خوشبختانه یا بدبختانه تیم ما موفق شد تا با رمزگشایی سورس بازی ، برای اولین بار در بین مراجع کلشی داخلی و خارجی دست به انتشار آنها بزند!!


سوپرایزهای آینده سوپرسل برای کلش اف کلنز!!

همانطور که گفته شد ، میتوان گفت که تیم ایرانکلش برای اولین بار در بین تمامی مراجع کلشی داخلی و خارجی توانست تا با شکستن قفل پیچیده سورس های کلش اف کلنز بتوانید پی به اطلاعات مهمی از آینده این بازی ببرد!!

طبق اطلاعات بدست آمده ، پیشنهادات بسیار ویژه و شگفت انگیزی در انتظار این بازی میباشد که البته متاسفانه تاکنون تاریخ معرفی هی یک از آنها بور دقیق مشخص نیست و تیم ما درحال تلاش برای بدست آوردن این بخش از اطلاعات میباشد!!

پیشنهادات ویژه خرید جم!!

شاید بتوان گفت که این پیشنهاد یکی از هیجان انگیز ترین پیشنهادات خرید جم در تاریخ کلش اف کلنز باشد! این پیشنهادات که پیش بینی میشود مربوط به سال نو چینی باشد. با کاهش بسیار چشمگیر قیمت جم همراه خواهند بود و در زیر نیز میتوانید فایل مربوط به این پیشنهاد را مشاهده نمایید :

sshot-1همانطور که مشاهده میکنید ، کاهش قیمت به حدی بوده است که طبق اطلاعات مربوط به سورس بازی دریافت شده از کافه بازار ، هزینه خرید 500 جم به 3 هزار تومان کاهش خواهد داشت!! (لازم به ذکر است که قیمت های ذکر شده در تصویر به تومان میباشند)

سه اسپل جدید در راه کلش اف کلنز!!

سه اسپل سپل کند کننده (slow) ، محافظ (shield) و افزایش سرعت دفاعی ها (defence boost) درآینده ای نزدیک به بازی افزوده خواهند شد که البته هر سه ی آنها از نوع اسپل اکسیری میباشند که میتوانند اطلاعات دقیق تر آنها را در زیر مشاهده فرمایید!! باتوجه به اسامی اسپل ها ، پیش بینی میشود تغییرات جدیدی در بازی برای استفاده از انها داده شود.

(البته لازم به ذکر است که تاریخ دقیق معرفی آنها بطور دقیق مشخص نیست و سایت ایرانکلش هیچگونه تاریخی را برای معرفی آنها مشخص نکرده است!!)

sshot-4

تله های جدید ، بزودی در کلش اف کلنز!!

اما علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ، تیم ما به دو تله ی جدید نیز در سورس بازی دست یافته است که یکی از آنها هوایی و دیگری زمینی میباشد. مگا ایر بمب (Mega Air Bomb) و بمب کند کننده (Slow Bomb) ، دو تله ی جدیدی هستند که باید شاهد معرفی آنها در آینده ای نزدیک باشیم!!

اما نکته ی بسیار مهم درباره تله کند کننده (Slow Bomb) این است که بر طبق اطلاعات سورس ، این تله برای مناسبتی خاص دربازی فعال خواهد شد که هنوز اطلاعات دقیق آن مشخص نیست.

همچنین شما میتوانید اطلاعات استخراج شده از سورس بازی از این این دو تله ی جدید را در زیر مشاهده نمایید :

sshot-3

همانطور که اطلاع دارید ، با افزوده شدن بخش جدید به بازی به نام رویدادها ، هیجان بازی  بیشتر از همیشه شده است!! اما جالب است بدانید تمامی این رویدادها بصورت زمان بندی شده اجرا میشود و از پیش تعیین شده هستند!! امروز تیم ایرانکلش موفق شده تا با رمزگشایی آنها ، این رویدادها را از سورس بازی بیرون بکشد!!

 

رویدادهای بعدی کلش اف کلنز لو رفت!!

همانطور که گفته شد ، تمامی رویدادهایی که تا این لحظه در بازی اجرا شده است و تمامی آنهایی که در آینده به بازی خواهند آمد ، طبق یک برنامه زمانبندی شده و از پیش تعریف شده در سورس (فایل) بازی بصورت کدگذاری شده ذخیره شده اند که امروز تیم ایرانکلش توانست برای اولین بار این فایل ها را رمزگشایی کرده و برای شما عزیزان قرار دهد!!

sshot-1

*** رویداد استار بونس دوبرابر ***

این رویداد که هم اکنون آغاز شده است و بمدت سه روز ادامه خواهد داشت ، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با تکمیل ستاره های اتک روزانه خود ، دو برابر پاداش (لوت) معمول خود را دریافت نمایید ؛ البته لازم به ذکر است که این پاداش بستگی به لیگ شما خواهد داشت و هرچه از لیگ بالاتری برخوردار باشید ، لوت بیشتری نیز دریافت خواهید نمود!!

sshot-3

*** رویداد ویژه گولم ***

این رویداد که یکی از رویدادهای لو رفته بازی به شمار می آید ، در تاریخ 25 دی آغاز شده و بمدت یک روز ادامه خواهد داشت!! لازم به ذکر است که در این رویداد ، هزینه ساخت گولم بشدت کاهش یافته و شما قادر خواهید بود تا با پیروزی در تعداد معینی اتک توسط گولم ، مقدار 30 جم و 300 ایکس پی دریافت نمایید!!

sshot-2

*** رویداد ویژه اسپل جامپ ***

از دیگر رویدادهای لو رفته و رمزگشایی شده توسط ایرانکلش ، میتوان به رویداد اسپل جامپ اشاره نمود که در تاریخ 28 دی آغاز شده و بمدت دو روز ادامه خواهد داشت!!

این رویداد یکی از اولین رویدادهای اسپل میباشد که بوسیله های شما قادر خواهید بود اسپل جامپ را با هزینه بسیار کمتری آماده کرده و با پیروزی در تعداد معینی اتک توسط آن ، مقدار 30 جم و 300 ایکس پی دریافت نمایید!!

jump-spell

*** رویداد ویژه کلن وار ***

رویداد دیگری که توسط تیم ایرانکلش استخراج شده است ، رویداد کلن وار است که هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان آغاز آن در دسترس نیست و  به احتمال زیاد این رویداد مربوط به سالگرد کلن وار باشد ولی بوسیله ی آن شما قادر به دریافت ایکس پی دو برابر از کلن وار خواهید بود!!

ojujjhz

*** رویداد ویژه لاوا هوند ***

رویداد لاواهوند نیز یکی دیگر از رویداد هایی است که توسط تیم ایرانکلش لو رفته است!! در این رویداد شاهد کاهش چشمگیر هزینه ساخت لاواهوند و همچنین دریافت 30 جم + 300 ایکس پی در ازای پیروزی در چند اتک لاواهوند خواهیم بود!! البته لازم به ذکر است که تاریخ شروع این رویداد نیز همچنان نا معلوم است.

maxresdefault

*** رویداد ویژه ویچ ***

در این رویداد نیز همانند دیگر رویدادهای نیرو ، شاهد کاهش هزینه ساخت ویچ خواهیم بود و طبق معمول جایزه 30 جم + 300 ایکس پی برای تعدادی اتک با این نیروی قدرتمند. لازم به ذکر است که مانند دیگر موارد ، تاریخ این رویداد نیز همچنان مشخص نیست!!

witch_level3_featured

*** رویداد ویژه بالون ***

ظاهرا رویداد نیروهای کلش اف کلنز برای مدت بسیار زیادی ادامه خواهد داشت و یکی دیگر از آنها نیز به نام رویداد بالون در سورس بازی قرار گرفته است و مانند دیگر رویدادهای نیرو ، با کاهش هزینه ساخت بالون و همچنین پاداش 30 جمی + 300 ایکس پی روبه رو خواهیم بود!! مانند دیگر رویدادهای نیرو ، از تاریخ شروع این رویداد هم اطلاعاتی در دسترس نیست.

*** رویداد ویژه پکا ***

این رویداد که شاید بهترین رویداد نیرو در کلش اف کلنز باشد ، پکا نام گرفته و بزودی شاهد آغاز آن خواهیم بود!! همانند دیگر رویدادهای نیرو ، در رویداد پکا نیز با کاهش چشمگیر قیمت ساخت پکا و همچنین پاداش 30 جمی + 300 ایکس پی در مقابل چند اتک توسط پکا روبه رو هستیم. اما لازم به ذکر است که تاریخ آغاز این رویداد نیز همچنان نامعلوم است!!

clash-of-clans

*** رویداد ویژه هیلر ***

رویداد هیلر میباشد که آخرین رویداد نیروی ذکر شده در سورس بازی میباشد ، با کاهش چشمگیر هزینه ساخت م همچنین پاداش 30 جمی + 300 ایکس پی در ازای چند اتک توسط هیلر همراه است اما همچون دیگر رویدادهای نیرو ، تاریخ شروع این رویدا نیز نامشخص است!!

توجه : هیچ یک از رویدادهای ذکر شده به ترتیب نبوده و ممکن است ترتیب اجرای آنان با موارد ذکر شده تفاوت داشته باشد.


توجه توجه 

کلش اف کلنز به بازار آمد چند ماه پیش شنیدیم که بازار کلش اف کلنز را پاک کرده ولی امروز کلش اف کلنز  دوباره به بازار برگشت به طوری که باید آن را در سرچ بنویسید 




منبع:ایران کلش





همانطور که میدانید ، پکیج های پیشنهادات ویژه در اکتبر 2016 توسط سوپرسل به کلش اف کلنز افزوده شده که میتوان گفت انقلاب بزرگی در زمینه خرید جم و منابع در بازی ایجاد نمود! اما از آن زمان تاکنون پیشنهادات بسیاری در بازی مطرح شده که شاید این سوال را در ذهن شما بوجود آورد که براستی این پیشنهادات از چه الگویی پیروی میکنند و آیا بطور تصادفی برای بازیکنان ظاهر میشوند؟!

 

پکیج پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز

در حقیقت میتوان گفت که پکیج های پیشنهادات ویژه یکی از بزرگترین قسمت های درآمدزا برای سوپرسل و همچنین مقرون به صرفه و هیجان انگیز برای بازیکنان است چراکه در گذشته تنها مقداری جم به قیمت گزافی در بازی به فروش گذاشته میشد که عملا برای اکثریت کابران سودی نداشت اما با این پکیج ها شما میتوان همان مقدار جم را با همان هزینه پرداختی اینبار به همراه مقدار زیادی منابع(گلد و اکسیر) و یا ساختمان دفاعی جدید خریداری نمایید!!

اما حتما این سوال را از خود پرسیده اید که این پیشنهادات از چه الگویی پیروی مینمایند و بر چه اساس برای کابران ظاهر میشوند؟! در جواب به سوال باید گفت که این پیشنهادات نه تنها تصادفی نیستند بلکه از الگوی خاصی پیروی میکنند و بطور کل بر چند دسته تقسیم میشوند که در ادامه به توضیح مفصل هر یک از آنها خواهیم پرداخت :

پکیج پیشنهادات ویژه هفتگی!!

این پکیج که بصورت هفتگی برای تمامی بازیکنان قابل رویت میباشد ، شامل 80 جم + 1میلیون گلد و اکسیر است و در مواقعی بسیار مهم و ارزشمند میباشد که برای تکمیل ساختمان یا پروژه ای نیاز سریع و ضروری به مقداری منابع یا جم دارید!!

value-packs-1024x509

پکیج پیشنهادات ویژه تان هال!!

زمانی که شما تان هال خود را آپگرید میکنید و به سطح بالاتری میبرید ، پکیج های به شما پیشنهاد میشوند که به پکیج پیشنهادات تان هال معروف اند!!

hqdefaultبه طور کلی ، تمامی تان هال پک ها به 8 دسته تقسیم میشوند که محتویات آنها عبارتند از :

* تان هال 4 : ایردیفنس لول 2 + 100 هزار گلد + 500 عدد جم

* تان هال 5 : ویزارد تاور لول 2 + 500 هزار گلد + 500 عدد جم

* تان هال 6 : ایرسوییپر لول 2 + 1.5 میلیون گلد + 500 عدد جم

* تان هال 7 : بربرین کینگ + تسلا لول 3 + 1200 عدد جم

* تان هال 8 : بمب تاور لول 2 + 4 میلیون گلد + 1200 عدد جم

* تان هال 9 : آرچر کویین + ایکس بو لول 2 + 2500 عدد جم

* تان هال 10 : اینفرنو لول 2 + 6 میلیون گلد + 2500 عدد جم

* تان هال 11 : گرند واردن + توپخانه عقاب + 2500 عدد جم

توجه : ممکن است برای برخی از بازیکنان بعد از آپگرید تان هال پیشنهادات متفاوتی با پیشنهادات بالا نمایان شود که بدین دلیل است که قبلا ساختمان های موجود در پکیج ها توسط شما ساخته شده اند و امکان خرید مجدد آنها وجود ندارد!!

اما نکته ی بسیار مهم در خرید پکیج ها این است که اگر قصد خرید آنها را دارید ، عجله نکنید!! دست نگه دارید تا پیشنهادات عالی تری بسته به نیاز شما نمایان شود. به عنوان مثال ، در تان هال 9 میتوان براحتی با خرید این پکیج ها از یک آرچر کویین و البته ایکس بو لول 2 بهره مند شد!!

همچنین لازم به ذکر است که این پکیج ها هیچگونه محدودیتی از نظر مخازن شما ندارند و به هر مقدار که بخواهید میتوانید از آنها ذخیره نمایید! البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت منابع ذخیره شده ، دشمنان شما نیز میتوانند آنها را غارت و از آنها بهره ببرند!!

crazy-resources-1024x437

پکیج پیشنهادات ویژه ، وزن وار نخواهند داشت!!

اگر شما دارای یک مپ اکانت مهندسی شده هستید (همان تان هال 8.5 و 9.5 و…) و نمیخواهید با ساخته شدن یکی از ساختمان های دفاعی ، وزن وار شما زیاد شود ، میتوانید از پکیج های پیشنهادات ویژه استفاده نمایید ؛ اما چگونه؟!

در جواب به سوال باید گفت که زمانی که شما یکی از پکیج های دارای سازه را خریداری میکنید ، قادر خواهید بود تا از جایگذاری آن جلوگیری نمایید. به عبارت دیگر ، اگر پس از خرید پکیج ها ، هیچ یک از سازه های خریداری شده را در مپ جایگذاری نکنید ، به هیچ وجه وزن واری بهش ما افزوده نخواهد شد و علاوه بر آن ، یک دفاعی از پیش ساخته شده دارید که هر زمان که بخواهید میتوانید آن را در مپ خود جایگذاری کرده و از آن استفاده کنید!!

value-pack-war-weight

پکیج پیشنهادات ویژه کارگر!!

کارگر پنجم همواره یکی از دغدغه های بزرگ بازیکنان سطح پایین کلش بوده و هست که خوشبختانه اینبار سوپرسل برای آن نیز فکری کرده است!!

پکیج پیشنهادات ویژه کارگر مخصوص افرادی است که هنوز موفق به ساخت کارگر پنجم نشده اند. ایین افراد میتوانند با پرداخت هزینه ای از این کارگر بهره مند شده و علاوه بر آن مقدار زیادی جم نیز بدست آوردند که پیشنهاد بسیار وسوسه کننده ای است!!

builder-value-packالبته لازم به ذکر سات که برای نمایان شدن این پیشنهادات ، دو شرط لازم است :

* کارگر پنجم را دریافت نکرده باشید (چهار کارگره باشید)

* تا قبل از آن از پکیج های تان هال استفاده و خریداری نکرده باشید!!

پکیج پیشنهادات ویژه مناسبت ها

این پکیج ها تفاوت بسیاری با پیشنهادات گفته شده دارند چراکه معمولا در زمان انتشار آپدتی جدید باری بازی و یا مناسبتی خاص رخ میدهند!!

برای مثال میتوان به بسسته های جم هدیه کلن اشاره نمود که در کریسمس 2017 به بازی افزوده شد و پس از مدتی نیز حذف شد!!

clan-gift-value-packویا تخفیفات ویژه جمعه سیاه و تعطیلات زمستانی که بسیاری از کاربران را هیجان زده و برای خرید این پکیج ها وسوسه نمود!!

holiday-super-pack-1024x480اما تازه ترین و جدیترین این مناسبت ها ، سال نو قمری یا همان سال نو چینی هاست که طبق پش بینی قبلی ایرانکلش ، بسته های ویژه ای با خود به همراه داشته است!!

photo_2017-01-29_20-55-35این پکیج ها که در چند روز آینده نیز در دسترس خواهند بود ، دارای پیشنهادات بسیاری خوبی برای خرید منابع و همینطور جم میباشد که در تان هال های مختلف متفاوت است!