آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

Gangstar New Orleans Android Games

جدیدترین و آخرین بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی مطرح و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد وباز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و بی نظیر اندروید معرفی کنیم!این بازی جدید همانند دیگر عنوان این استودیو، یعنی Gangstar Vegas ؛ از سری محبوب جی تی ای الهام گرفته و مشابه آن باید طی یک محیط عظیم به ماجراجویی یا انجام کارهای مختلف بپردازید، از تغییرات New Orleans می توانیم به رنگ بندی شاد و گرافیک نسبتا سل شید گونه اش اشاره نماییم! گیم لافت هم تمام تلاشش را نموده با دنیایی پویا مواجه باشیم ؛ گرافیک خیره کننده اچ دی، محیط بزرگ و متنوع ، طراحی فوق العاده با صداگذاری هیجان آور، کنترلرهای لمسی عالی و گیم پلی اعتیاداور بازی از جمله مواردی است که باعث میشود نتوانید از این بازی فوق العاده زیبا دست بکشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای گنگستری اندروید هستید که از هر لحظا بتواند رضایتتان را جلب کند، بدون شک Gangstar New Orleans بهترین گزینه برای انتخاب و امتحان است!

 

Image result for Gangstar New Orleans 1.0.0n


دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gangstar New Orleans :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftOLHM را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید…

 

موزش حل مشکل لایسنس در اجرای بازی : (در صورت مواجه شدن)

ابتدا به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play store رو پاک کنید ؛ (clear cache بزنید) سپس فیلت-رشکن را از لینک مقابل دریافت کرده و آن را فعال کنید و سپس آن را برروی کشور Philippines تنظیم کنید ؛ [[[[Express-V.P.N]]]]] مارکت گوگل را اجرا کرده و بازی فوق را سرچ کنید و روی دانلود کلیک کنید تا چند کیلوبایت دانلود شود! بعد از این کار دانلود را متوقف و از فایل نصبی و دیتای اینجا استفاده کنید و بازی را بدون لایسنس بازی کنید!



جعبه دانلود


جعبه دانلود

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - بزودی

 دانلود فایل نصبی مـــود بازی با لینک مستقیم - بزودی

 دانلود فایل دیتای بازی با لینک مستقیم - بزودی


منبع:فارسروید



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • ۹۰۰ نمایش
  • erfan8127