آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

ابزار جدید گوگل برای اجرای اپلیکیشن های اندروید بر روی کامپیوتر,اپلیکیشن اندروید,اجرا,اندروید,برنامه اندروید,کامپیوتر,کروم,مرورگر کروم,Run Android apps without

با عرض سلام و خوش آمدگویی خدمت همراهان همیشگی آسمان دانلود . امروز هم با یک آموزش دیگه در خدمتتون هستم که میدونم خیلی به دردتون میخوره. امروز میخوام یادتون بدم چگونه بدون نرم افزار blue stacks نرم افزارها و برنامه های اندروید را روی دسکتاپ یا همان کامپیوتر به راحتی اجرا کنید.امیدوارم اموزش مورد رضایت شما قرار بگیره.

گوگل پیش از این با استفاده از ابزاری به نام App Runtime for Chrome یا به اختصار ARC، ترتیبی داده بود تا اپلیکیشن های اندروید بر روی سیستم عامل کروم اجرا گردند.

تا به امروز این ابزار تنها در اختیار تعداد محدودی از توسعه دهندگان قرار داشت و تنها آن ها می توانستند از امکانات آن استفاده نمایند، اما اکنون گوگل ARC را به صورت عمومی منتشر کرده است.

خبر خوب اینکه ARC در حال حاضر به عنوان یک اکستنشن گوگل کروم قابل دانلود است. این موضوع بدین معنی است که کاربران بر روی هر کامپیوتری که باشند، می توانند با استفاده از مرورگر کروم، اپلیکیشن های اندرویدی را اجرا نمایند. البته بررسی ها نشان داده که ARC با تمام اپلیکیشن ها همخوانی ندارد و نمی تواند بعضی از آنها را بر روی کامپیوتر اجرا نماید.

شما نیز در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید ARC را از فروشگاه اپلیکیشن های مرورگر کروم دانلود نمایید و سپس با آپلود فایل APK اپلیکیشن اندرویدی مورد نظر خود، آن را بر روی ویندوز، مک و یا لینوکس اجرا نمایید.

لینک دانلود

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۰۸
  • ۱۷۰ نمایش
  • erfan8127