آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

Botanicula Android

– بوتانیکولا از زیباترین، پرطرفدارترین و خارق العاده ترین بازی های استودیوی Amanita Design سازنده ی بازی محبوب و بی نظیر Machinarium می باشد که همین چند دقیقه پیش نسخه ی اندرویدی ان را با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردید!  بگذارید ابتدا داستان کامل بازی را خدمت شما بگوییم: ماجراجویی از بالای یک درخت شروع می شود به گونه ای که خانه ی 5 دوست به نام های فانوس، چوبخوار، خشخاش، پَر و قارچ که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های خاص خود هستند بالای این درخت قرار دارد! گروهی از انگلهای گرسنه به این جنگل هجوم آورده اند و سعی در نابود کردن جنگل و افراد ساکن آن جا را دارند. آن ها تصمیم دارند تا برای شام خود به خانه این 5 دوست حمله کنند! هم اکنون این دوستان کوچولو باید برای نجات خود و یک بذر کوچک که آخرین بازمانده درختان جنگل است و در شکم آقای فانوس پنهان شده تلاش کنند تا بتوانند از جنگل خارج شده و از دست هیولاهای انگلی بگریزند! در بین راه آنها دچار تله و دام هایی می شوند که این هیولاها بر سر راهشان قرار داده اند و برای گذر کردن از این تله ها آنها باید در 150 مرحله متنوع و جذاب یک سری پازل ها که هر کدام از آن ها راه حلی مبتکرانه و خلاقانه دارند را حل کنند تا بتوانند این دام ها را از سر راه برداشته و راه خروج را پیدا کنند و …!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Botanicula اندروید :

* بیش از 150 مکان مختلف برای اکتشاف

* انواع مختلفی از پاداش های پنهان شده

* شامل صدها مورد از انیمیشن های فان

* دارا بودن موسیقی واقعا مهیج و عالی

* گرافیک اچ دی و طراحی شده با قدرتمندترین موتورها

بازی Botanicula هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در آسمان دانلود   ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم. باید این مورد نیز ذکر شود که نسخه ما ؛ نسخه پرداخت شده و کامل بازی هستش و برروی همه دستگاه های اندرویدی بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می شود .

سخنی با کاربران : جالب است بدانید که بازی Botanicula در بعضی از سایت های ایرانی(!) با قیمت 12000 تومان (بله دوازده هزار تومان!) به فروش می رود و این وسط سازنده که کمپانی Amanita Design می باشد زحمت طراحی و ساخت بازی را کشیده است و همکاران گرامی با یک کلیک به روش های غیر قانونی ان را دریافت و در سرور های خودشان اپلود کرده اند و هیچ دستی در ساخت و یا ویرایش بازی نداشته اند و بازی را با این قیمت نجومی به کاربران ایرانی می فروشند! چرا باید اینقدر پول پرست باشیم و به دنبال کشیدن پول مفت از مردم باشیم ؟!

تغییرات نسخه ی v1.0.58 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک + بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Botanicula - بازی خارق العاده بوتانیکولا اندروید !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۶
  • ۳۲۰ نمایش
  • erfan8127