آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

Order & Chaos Online Android Game

ه فارسی (نظم و آشوب آنلاین) بازی پرطرفدار و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای برای سیستم عمل اندروید می باشد که یکی دیگر از شاهکارهای کمپانی بازی سازی گیم لافت می باشد. با این بازی در دنیاهای حماسی وسیعی کاوش کرده و به هزاران بازیکن آنلاین در این بازی چند نفره که از مرزهای حماسه گذشته، ملحق شوید! بازی فوق بازیکن را وارد نبردی حماسی و فراانسانی بین شیاطین و موجودات ماورائی با قدرت های خارق العاده و جادویی می کشاند و از جمله بازی هایی است که ماجراجویی شما در دنیای آن به این زودی ها خاتمه نمی یابد! سیستم کاراکترسازی بازی این امکان را به بازیکن می دهد که کاراکتر دلخواه خود که حداکثر تا ۴ کاراکتر می تواند باشد را مطابق با سلیقه ی خود سفارشی سازی کند. دو نوع نبرد در این بازی تعبیه شده است، یکی نبرد بین شیاطین و انسان ها برای نظم و سامان دهی و دیگری نبرد بین اورک ها و ارواح برای آشوب و هرج و مرج!

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Order & Chaos Online :

– فایل apk را دریافت کنید و آن را نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود کنید! آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftMMHM را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– اتصال خود به وای فای را برقرار کنید و بازی را اجرا کنید.

– با مراجعه به آدرس زیر یک اکانت برای خود بسازید :

http://www.gameloft.com/my-account/register

– از بازی لذت ببرید.

 

آموزش حل مشکل لایسنس بازی (در صورت مواجه شدن):

ابتدا به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play store رو پاک کنید ؛ (clear cache بزنید) سپس فیلت-رشکن خود را فعال کنید. مارکت گوگل را اجرا کرده و بازی فوق را سرچ کنید و روی دانلود کلیک کنید تا چند کیلوبایت دانلود شود! بعد از این کار دانلود را متوقف و از فایل نصبی و دیتای اینجا استفاده کنید و بازی را بدون لایسنس بازی کنید!

اگر در هنگام جستجوی Order & Chaos Online نتیجه ای یافت نشد ؛ با فعال بودن فیلت-رشکن حساب جدید گوگل بسازید مشکل حل خواهد شد.


دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم - 34 مگابایت


دانلود فایل دیتا بازی با لینک مستقیم - 1680 مگابایت



منبع:فارسروید



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۱
  • ۲۰۵ نمایش
  • erfan8127