آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بهترین بازی های اندروید و ترفندهای کامپیوتری برای شما

آسمان دانلود

بینندگان عزیز برای رفتن به ادامه مطلب سمت چپ شکل مثلث را بزنید و وارد شوید .

در این وبلاگ بهترین بازی های اندروید و پربازدید ترین بازی ها گذاشته می شود




پیوندها

text on gif telegram,قرار دادن متن زیر عکس متحرک در تلگرام,چگونه حافظه تلگرام را خالی کنیم,پاک کردن حافظه تلگرام در آیفون,پاک کردن کش تلگرام در ایفون,telegram

با عرض سلام خدمت شما همراهان آسمان دانلود . به صورت پیش فرض با خود تلگرام شما نمیتوانید زیر عکس متحرک متن قرار بدید و برای این کار باید از ربات استفاده کنید. در این اموزش قصد داریم رباط قرار دادن زیرنویس در عکس های Gif را به شما آموزش دهیم و یاد بدیم که به راحتی عکس های متحرک را با متن دلخواه در گروه و کانال تلگرام ارسال کنید. امیدوارم آموزش مورد رضایت شما قرار بگیره و از آُسمان دانلود حمایت کنید چون واقعا برای این آموزش ها زحمت کشیده شده است.

دوستان شما باید در ابتدا ربات زیر را اد add کنید که این کار را برای شما انجام می دهد .

 

اد: hzcaptionbot@

 

ربات را اد کنید داخل خود ربات آموزش داده شده است که چطوری متن قرار بدین زیر عکس متحرک . ابتدا عکس متحرک مورد نظر را ارسال میکنید سپس عکس را انتخاب میکنید و به عنوان ریپلی بالای صفحه متن مورد نظر خود را وارد مکیند .

 

در آخر بعد از اینکه متن مورد نظر را زیر عکس متحرک مورد نظر خود قرار دادید و میخواید عکس را فروارد کنید و دوست ندارید پیام فروارد شده از … در بالای عکس نمایش داده شود میتوانید از این آموزش استفاده کنید و بدون اینکه فروارد شده نمایش داده شود در بالا عکس خود را فروارد کنید.


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۰۶
  • ۶۹۲ نمایش
  • erfan8127